Engelgaar Teknik a/s Man - Tors 07.30-15:30 - Fre 07.30-14.00 +45 36 70 21 26

Skal du være vores nye Servicekoordinator?

Du kommer til at spille en central rolle, i forhold til vores kunder/kollegaer og vi tilbyder en spændende afvekslende hverdag.

Skal du være vores nye Servicekoordinator på vores kontor i Rødovre.

Drømmer du om en spændende hverdag, hvor mange bolde er i luften på samme tid, hvor din rolle bliver vores stemme udadtil og tonen er uformel? Har du overblik, godt humør, smil i stemmen og elsker god service både eksternt og internt?

Så er det DIG vi søger.

Jobbet vi tilbyder, er et udfordrende ansvarsfuldt job i en virksomhed, hvor vi stiller krav til hinanden.Du er vores stemme til kunderne, og dine opgaver er planlægning af tid i samarbejde med serviceledere og og montørerne.

Det er en central rolle i virksomheden og du skal trives med et højt tempo, hvor omstilling og tilpasning mestres i forhold til vores kunder og kollegaer og vi tilbyder en spændende og afvekslende hverdag.

Vi har forrygende travlt, så jo får du kan komme til tasterne jo bedre, vores indbakke er klar til at modtage din ansøgning.

Din DNA Som Servicekoordinator er:

  • Du har en smilende telefonstemme og er serviceorienteret. 
  • Har styr på kundesupport.
  • Har god ordenssans og kan holde hovedet koldt, også når der er travlt i butikken.
  • Kan styre daglig ordremodtagelse og koordinering af serviceopgaver og rekvisitioner.
  • Du skal assistere vores administration med fakturering.
  • Gerne kendskab til VVS- branchen (ikke krav).
  • Erfaring med Office pakken 2019, og gerne Ordrestyring eller lignende.
  • Arrangør og koordinator for firmaarrangementer (fredagsbar, events, mærkedage).
  • Du har ansvaret for den generelle orden på kontoret samt diverse administrative ad hoc-opgaver.

Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt og spændende job, hvor du får et godt tema af serviceledere og montører som hjælper med at løse dine opgaver
  • Et fast job, sammenholdt i et dynamisk team i et af Københavns større VVS-og El- firmaer
  • Personalegoder og sociale aktiviteter
  • Udvidet syge- og sundhedsordning
  • Flexible arbejdstider som kan kombineres med fritid og familieliv
  • En uformel omgangstone og et stort socialt sammenhold
  • Løn efter dine kvalifikationer.
  • En flad organisation, hvor din stemme altid vil blive hørt.

Vi håber at vi har vagt din interesse?

Så send venligst din ansøgning og CV til Frank Hellensberg på mail fh@engelgaar.dk
Du er også velkommen til at ringe til Frank på telefon 5056 1184.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning hurtigst muligt.

Vi ønsker at ansætte vores nye servicekoordinator tidligst den 1. nov. og senest den 1. dec. 2021.

Se også vores hjemmeside www.engelgaar.dk, her kan du få mere information omkring, hvad vi er for en størrelse

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Arbejdssted:
København og omegn

Hjemmeside:
www.engelgaar.dk

Kontakt:

Frank Hellensberg

Salg / Marketing

+45 50 56 11 84 / +45 36 70 21 26
fh@engelgaar.dk


Nyhedsbrev